don't tell yourself you can't do it, just keep going until it's done

För att inte verka alldeles för dyster ska jag istället bjuda på lite goda nyheter, för det finns faktiskt sådant med!

Ikväll är en sådan kväll som jag inget hellre skulle vilja tillbringa med gänget utanför Donatella Travel tillsammans med gänget. För det där med semester är en otroligt viktig faktor och att man får spendera sina semesterdagar med att hälsa på vänner som bryr sig är helt utomordentligt roligt faktiskt! Så därför gjorde Esen denna kvällen bättre när han berättade att han skulle till Polen den 7:e mars så då blir det väl att utnyttja den där kryssningen som Roggan inte ville ha, eller vad säger du Elina? (:D)

Dessutom nalkas det julafton, juldag och nyår med stora steg och vi börjar få igång planerna på riktigt nu faktiskt. Julen kommer vi att spendera hemma i Ledja vilket ska bli otroligt skönt. Det blir vi, Kerstin, Yngve & Kauppis - inte så många men tror att det kommer bli hur bra som helst! Dagen efter är det tänkt att vi ska vara hos Elina i Kuggeboda och får hoppas att de flesta faktiskt kan delta då man ser de flesta alldeles för sällan. Jag kommer självklart att närvara trots att jag jobbar dagen efter, så länge man tar det lugnt ser jag ingen anledning att inte få träffa mina vänner.

Däremot är nyår fortfarande lite luddigt. Vi har lite förslag som pendlar men inget är som sagt bestämt än. Dock kan jag känna att vi inte behöver stressa särskilt mycket då det fortfarande är lite tid kvar. Och jag ser verkligen fram emot hela julhelgen då man får passa på att träffa alla och krama dem lite extra hårt. Har vi tur kommer även Filip runt jul som för tillfället är och krigar i Afghanistan vilket jag tycker är alldeles för läskigt.

Bjuder på lite bilder, är nog dock ingen ordning på dem alls:





Mer bilder än någonsin så jag hoppas att ni njöt av vad ni såg!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0