dagen efter



Skriver ett hej från min soffa där det har dukats upp kladdkaka, godis och cola som jag och Elina var och handlade när vi var uppe på stan och shoppa.Dessvärre var hon tvungen att åka hem tidigare så jag sitter här helt ensam och kollar på Gossip Girl!

Har varit en väldigt trevlig och lugn dag vilket kan behövas efter en sån tokig kväll igår. Tackar alla som kom för utan er hade det ju inte varit alls roligt! Det var full rulle mest hela tiden och massa fint folk, helt toppen verkligen! Kvällen avslutades (pinsamt nog..) på piraten med tjejerna och Tomas! Efter det blev det en gyros på Michell's innan jag behövde säga hejdå till Siri och Olivia. Men inga ledsna miner för henne ser vi ju redan nästa helg igen då vi ska fira henne :) längtar redan!

Nu ska jag hämta min sista tvätt innan jag kan slappa resten av kvällen. Blir nog SVTplay och Ung & bortskämd för min del, är så himla underhållande. Vad ska ni göra?

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0