:D

Dagens nyhet: Filipos är tillbaka från Afghanistan för att fira jul. Gjorde min kväll då jag tycker det är otäckt att jag är där nere och krigar. Ser fram emot att träffa honom och hela järngänget nu i jul :D

Dagens sötaste: När jag såg att det trillat in ett vykort från Joss & Emil! Imorn kommer även de hit till Blekinge, iiiiih!

Dagens roligaste: Det måste helt klart vara detta felsms som jag precis läste. Höll på att dö av skratt.
"Till: Pappa
Sms: Drog i din snopp när du sov i natt :P
Svar: Det hoppas jag inte att du gjorde


Förklaring: Jag skull skicka till min sambo men skickade till min far som förmodligen satt kaffet i halsen."

Dagens värsta: Måste nog vara de där -21 graderna som härjade när jag skulle till jobbet.

Dagens lättnad: Att de flesta julklappar nu faktiskt är inhandlade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0