back on track

Godkväll!

Sitter i min soffa och pumpar Shakira & Pink, såna otroligt duktiga artister som verkligen vet vad de håller på med samtidigt som jag latkollar på TV som för tillfället har ljudet avstängt.

Men vad har jag gjort idag då?

Jag har haft min första jobbdag sen semestern och den gick så bra! Jag var såå taggad och det var FAKTISKT skönt att vara tillbaka trots att man helst hade velat stanna på en strand tills i slutet på april. Man blev väl bemött och alla var så söta och glada. Var verkligen helt underbart att träffa alla igen, heeeela högen (nääästan..) Hade massa tjejsnack med mina tjejer och åh vilka pärlor ni är :) ni är guld, för mig!

När jag slutat jobbet åkte jag på äventyr i Elinas ford tillsammans med henne, Kajsa & Nanna! Först ett stopp för att se Kajsas lägenhet som var helt gorgeous, där gjorde du ett kap! Efter att vi checkat läget och snackat lite skit drog jag och de två andra nötterna vidare (eller vi försökte i alla fall, bilen hade fastnat så en snäll man (?) skottade ut den..) (lång text inom paranteser, visst är det väl så du vill ha det Siri? ;p) till tre G där jag avnjöt en bakad potatis för första gången på alldeles för lång tid. Ett perfekt ställe för att stilla hungern som uppstår efter att man rört sig för mycket på jobbet, haha!

Nu blir det snart bingen, ska till tandläkaren tidigt imorn så måste vara pigg och glad! Hoppas att jag läkt ordentligt så att det jag väntat på i ett år nu ungefär snart kan göras. Blir tokig, helt jävla pajastokig på att gå runt med detta. Förstår inte ens att jag klarat det så länge, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det! Bra ska det bli i alla fall! No more superglue for me!


tyyyp 2 dygn sedan men ändå så långt bort, fan vad bra man hade det!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0