airplanes

Hej alla

När ni läser detta sitter jag (förhoppningsvis) på planet mellan Ft. Lauderdale & New York där vi mellanlandar. Resan dit tar ungefär 3 timmar och vi har ytterligare 3 timmar där innan planet mot Köptenhamn lyfter. Men tiden blir nog lätt att spendera då vi ska shoppa upp våra sista dollar :)

När vi sedan hoppar på det sista flyget tar det ungefär 8½ timme innan vi når norden. Ska bli skönt samtidigt som jag bävar för att komma hem. Det har varit så himla skönt att kunna gå runt i kjolar och shorts i över två veckor. När jag kommer hem blir det att ta på sig den tjockaste jacka man har, leta fram pälsmössan och allt möjligt för att ens kunna överleva. Jag vet inte ens varför man bor kvar i ett land som är grått, kallt och tråkigt halva året, det är egentligen ganska sjukt! Hade det inte varit för att man har familj och vänner hemma hade jag flyttat så fort jag kunnat.

Men gäller att vara positiv nu, eller hur? Det första jag göra när vi börjar närma oss våra trakter är att åka inom Kuggeboda för att pussa på Chaplin (och elina, såklart!) Har verkligen saknat att sitta på hans rygg då man verkligen känner sig fri och alla bekymmer lämnade man nån annanstans!

Och sen gäller det att vara redo för på måndag är det back to work igen, men det ser jag fram emot. Ska bli kul att träffa alla igen efter att ha varit iväg så länge. Ni ska veta att jag har saknat er alla. Har även lite annat att fixa, men allt löser sig, eler hur flin? :D




Ses snart
Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0