25 december

Hade en jättebra julafton igår med finfina julklappar! Idag laddar vi om och går och trängs med alla andra då mellandagsrean har börjat på b.la. elgiganten. Ska hitta mig en ny dator då min gröna dell sjunger på sin sista vers vilket är ganska sorgligt. Antingen blir det en mac eller så går jag och kärar ner mig i en HP som jag alltid har haft ett gott öga till. Är ändå lite spännande! =)

Efter det hade jag tänkt att inviga min nya dammsugare i lägenheten och även plocka undan ALLT. Vet att jag säger det hela tiden men efter jobbet är jag oftast helt död så då har jag inte energi till det. Men i och med att jag sovit så många timmar idag ska det inte vara något problem. Vid 16.38 sitter jag, B och förmodligen också Olivia (om hon hinner) på tåget mot Ronneby där Elina ska hämta oss. I Ronneby är det tänkt att vi ska handla lite och sen åker vi ut till Kuggeboda för lite fest. Jag tar det lugnt ikväll i och med att jag jobbar imorn, men ska nog se till att supa de andra under bordet istället :D



Så gott folk, vi syns ute i vimlet!
n'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0