20 december

Pumpar samtifigt som jag diskar, bloggar och sånt fint! Dagen har gått hur snabbt som helst och jag har haft supertrevligt på jobbet. Vi bestämde oss för att dricka lite vin, vin blir det nog inte för min del men ah ni fattar, och sånt imorgon med mina girls från jobbet. Hujedamig vad mysigt med sånt på en tisdag!

Annars då? Jo, det rullar på skulle jag vilja säga. Jag mår bra, har bra människor i min närhet och trivs med vad jag gör om dagarna. Det går väl inte att begära något mer, inte för tillfället i alla fall. Det enda som jag inte riktigt förstår mig på är kylan, snön och allt det dära. Men jag pustar, drar en djup suck och lever med att. Finns inget annat att göra är jag rädd för då våren känns väldigt långt bort.

Men nu ska jag plocka undan resten i köket, laga mig något lätt och bänka mig framför Ung & Bortskämd som börjar vid 8. Har verkligen fastnat för det programmet, så himla beroendeframkallande så det är inte bra att det är nästsista programmet :(


Chappebus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0