when you are near

innan jag la mig igår hade jag skypetid med mitt b' och kan säga att det minsann var på tiden då jag saknat henne så! pratade ett bra tag innan vi båda var för trötta för att fortsätta. och idag sov jag ut ska nu gå ut på stan för att möta upp mamma (hon vet bara inte om att än!) och sen kommer elina & nanna in till stan och det är det tänkt att det är glassiären-dags! mums.

läste en bra nyhet innan med. var rädd att vi skulle missa siri och mimmis 20-årsfest men nu är den framflyttad till 29:e istället för 22:a. så himla gott verkligen. och apråpå (?) resan så skrev eric innan och undrade om vi kom iår. gav honom svaret att nästa år då vi måste jobba iår. de kommer tappa hakan och jag vill åka redan nu och överraska dem. 17 dagar, bara att hålla ut helt enkelt! :))

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0