what's in it for me?

puh! vilken lång dag. åkte hemifrån vid halv 8 tiden för att hinna till jobbet. gick bra och det var otroligt skönt. hade möjligheten att sitta mitt emot en gammal fadder så det var en oerhörd lättnad. 5 timmar sprang iväg och efter att jag slutat åkte mamma & jag till tingsryd.

i tingsryd skulle vi nämligen hälsa på gamla vänner till familjen. birgit & bengt som varit som ett par extra morföräldrar för mig och har verkligen alltid ställt upp. var otroligt trevligt att träffa dem igen och det måste verkligen gå kortare tid mellan gångerna då de börjar bli till åren och bengt börjar bli riktigt dålig. men han kommer ihåg mig och har en fotoram med ett foto på mig på sitt rum, så sött ;P

men nu är vi hemma igen och alla påskägg man har fått är lagom lockande. även maten som blev över igår. blir nog en måltid innan det blir alldeles för sent. men idag behöver jag inte tänka på att lägga mig i tid då jag inte börjar förrän 5 imorgon och ska gå en runda på stan med linda innan så det är lugna puckar, så skönt.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0