vart tog den där elden vägen?

Hej! =)

resten av helgen har också varit lugn. igår kom elina till stan efter lunch och vi tog en runda på stan. blev lite shopping inne på H&M:s underklädesavdelning innan vi gick vidare till åhlen's för att stilla hungern! sen mötte vi upp mamma i lägenheten och verkligen snackade om resan. tror vi är 100 på vad vi vill göra nu och det är bara att satsa! jag är laddad och vet hur sjukt kul vi kommer ha och hur mycket nytt vi ska uppleva :) can't wait!

dagen gick ganska snabbt och vi tillbringade den lite överallt. max, maxi och så. skulle färgat elinas hår med men när vi kom till lägenheten visade det sig att det var en 6-veckorsfärg så det var inte intressant längre. istället lurade jag johan att vi skulle ut, alltid kul att driva med folk ;p vi kollade på film istället och det blev en vit helg, nice! la oss vid en lagom tid och tydligen hade johan ringt vid 1 och jag hade svarat. sjukt vad man kan göra i sömnen! men vi fick vår skönhetssömn iaf och vid 8 var jag på jobbet - pigg & redo!

5 timmar gick snabbt och tog bussen till skogen :) så skönt att vara här. imorn väntar ett LÅNGT pass inne på telenor och sen märker vi vad som händer. har planer på att inviga mitt gymkort på ett roligt pass eller en runda i gymmet. på tisdag är det tänkt att jag ska till brömsebro, bara johanna & c/o är friska till dess för smittad är det sista jag vill bli. resten av veckan är oplanerad vilket både är skönt och stressande, men vi löser det.

är förresten mobillös då jag glömde den i lägenheten imorse så försöker ni få tag på mig får ni hitta ett annat sätt. känner mig lite utlämnad utan den men det är väl bra att vänja av sig lite antar jag.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0