valborg

jag har märkt att jag är alldeles för snabb när jag fyller i mina jobbtider. satte upp mig på denna fredagen - vilket är valborg. det visste jag ju inte då såklart. blev lite putt när jag insåg detta då jag har fått ett par väldigt bra erbjudande om vad som händer på valborg. carro ville ha med mig ut - jag hade inte bangat. per har fest hemma hos sig - jag hade inte bangat. nanna och dem har brasa ute i agdatorp - jag hade inte bangat. men bangar är precis vad jag gör nu då jag jobbar till 22. som jag, shayan, carlos & tomas diskuterade igår så får vi ha vår egna valborg inne på telenor. kommer säkert bli förträffligt det med :) och blir det så att nanna och de inte startar brasan hos sig för tidigt kan det bli en runda dit iaf för sakens skull. kommer ju fler kvällar så det är bara att se glad ut.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0