something to die for

kvällen igår var klockren och det var längesen jag skrattade som jag gjorde igår. skogsgänget är något utöver det vanliga och det fick elina bevittna igår då jag drog med henne dit men hon verkade och stortrivas! det var grillning (dock i ugn eftersom det var kallt ute) god dricka och lekar. får bli mer sånt här verkligen. de som var där och förgyllde kvällen var såklart per då och hans brutta matilda, sjöberg, jocke, emme, elina, jerker, kritan, krona, patrik, bern, adde, tobbe och hans tjej :)

idag blir det lugnt. ut med hunden och så! är ju ändå söndag liksom (y)
och sen är jag ledig måndag & tisdag - HEJ RASTLÖSHET!

det är ingen mening, förstått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0