I knew already from the start that you were bad for me

det har varit en bra dag, det har det verkligen.

jobbet gick bra, viktoria kunde ta mitt jobbpass nästa lördag (eftersom jag ska fira johanna då) bea var tillbaka från new york och vi räknade ut att lönen kommer om exakt en vecka. men nu kommer skymnigen och jag grips av panik. har 4 timmar på mig att söka till högskolan för att ens ha en chans att börja i höst. och är det så att jag inte vill börja i höst kan jag iaf tacka nej, och för att kunna tacka nej måste jag ju söka först och främst.

har här några alternativ jag skulle kunna tänka mig:

  • samhällsvetarprogrammet för lärande, utveckling & kommunikation
  • digital bildproduktion
  • sjuksköterska
  • ekonomprogrammet för innovation och affärsutveckling

    får nu ta en stor funderare, kul att man alltid är ute i sista sekunden. hate myself right now. äsch man kan inte få allt serverat och jag kan inte nöja mig med för lite. man måste ständigt utvecklas och detta är ju ett steg i rätt riktning. bara det att har man redan dåliga erfarenheter är man inte särskilt sporrad, men jag klarar allt - bara jag ger mig fanken på att!

    nu är jag iaf ledig t.om. onsdag om det inte är så att jag får de lediga passen i helgen. var nämligen först till kvarn som gällde så ni kan hålla tummarna för mig, annars blir jag väl fullständigt rastlös. imorn har jag dock tänkt mig en tripp till brömsebro och sen får vi se vad kvällen bjuder på!

    later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0