do you remember all the times we had?

nästan precis hemkommen och samtidigt som jag lagar mat sitter jag på facebookchatten med olivia som fuskigt nog befinner sig i USA med siri. inte ett dugg avundsjuk och saknar dem absolut inte så ni har ingen anledning att återvända den 8:e maj. är såklart hur ironisk som helst, klart jag saknar mina töser och klart jag vill att de ska komma hem. helst nu, nu, nu!

innan jobbet idag tog jag och elina en runda på stan. inhandlades något nagellack och lämnades tillbaka en hårfärg. blev även en lunch på tre G, varför bryta rutiner liksom. drog sedan till jobbet och jobbade i 5 timmar. gick otroligt snabbt och hade absolut hellre haft en heldag då det är mer betalt men jag tar ju som sagt vad jag får. idag hade vi även personligt möte med caroline från uniflex och vår teamleader micke. de berättade lite om hur det kommer se ut i framtiden och även att vi får våra 'egna' platser på måndag där vår pool alltid ska hålla till. sweet! infade (oj, vad internt det blev nu) även caroline att jag åker iväg i maj, inga glada miner direkt. men eftersom jag sagt det redan från början så brydde jag mig faktiskt inte. hon ser ju faktiskt att jag jobbar så ofta jag kan.

nu är det dags att runda av. ska möta jones för en promenad. så skönt väder så det måste man ta vara på när man suttit inne större delen av dagen. dessutom har vi inte träffats på sjukt länge (förutom igår då) så har en hel del att catcha upp med/på (?)
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0