I think you're just evil

"som du sa, det kan vara svårt att bli riktigt nöjd. det är så lätt att fantisera.
och mina tankar och minnen står mig upp i halsen, men mycket, ja mycket vill ha mera
"

sitter redan på jobbet men börjar inte förrän 8.30 så det är lugna gatan. vi är bara 3 andra som sitter på team 1 idag (de andra har redan börjat) så än är det inget surr av att alla pratar. värst är det runt 11-13 då vi är ganska många och telefonerna går varma. men jag klagar absolut inte då allt är fina fisken.

& eftersom johanna & c/o fortfarande är sjuka verkar det inte vara en sån bra idé då jag inte är så sugen på att ha maginfluensan! så det får bli en annan gång. idag blir det istället aktiva och sen en bra TV-kväll när jag kommit från jobbet.

nu ska jag jobba.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0