I'm just a minute away from you

1 april och det är helt underbart väder ute. har även varit en bra dag idag. gick bra på mina möten imorse och sen har jag varit ledig resten av dagen vilket har känts konstigt men avslappnande! ska ju ändå vara där fre & lör så då är allt som vanligt. men något annat som är sjukt positivt är att alla cafeér & restauranger börjar ta fram sina uteserveringar och dessutom är B hemma så vi får hoppas att vi hinner inviga glassiären innan hon åker tillbaka igen!

ikväll händer det inget speciellt. sitter och pluggar lite basic turkiska så man är lite mer förberedd och dessutom hoppas jag att inte esen läser bloggen så han kommer på oss och vet att vi kommer för då hade hela överraskningen varit förstörd. men troligtvis brukar han inte vara här och smygläsa =) för jag längtar så otroligt mycket tills vi sätter oss på tåget/i bilen mot kastrup och är påväg mot först istanbul där det är tänkt att vi ska spendera några dagar och sen tar vi ett inrikesflyg vidare mot marmaris och fina vänner! can't wait!


gänget förra året i augusti

YOU'RE GONNA MISS ME WHEN I'M GONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0