there's no halo round my head

har egentligen inget att dela med mig av, känner mig bara motiverad att skriva så vi får se hur det slutar. är iaf sjukt glad då jag märker att våren faktiskt är här på RIKTIGT! det märkte man redan när jag var ute och gick med jones & ali längst borgmästarekajen. folk var ute och gick, det var varmt och solen var framme. alla uteserveringar verkar snart vara uppe och det är bara att hoppas att de snart är färdiga med alla vägarbeten de håller på med i stan. jobbet flyter på och mina arbetskamrater är verkligen awesome, kan verkligen tänka mig hur alla kommer släppa loss när vi ska göra ngt utanför jobbet tillsammans. oslagbart.

och idag är det bara 28 dagar kvar tills vi åker! är lite orolig över att vulkanen ska sätta stopp för att men inget ska få stoppa mig. det är ju trots allt ett bra tag till (även om tiden kommer gå sjukt fort) och flygen ska börja gå som vanligt igen efter helgen. (peppar, peppar). får helt enkelt hålla tummarna (y) för jag vet att när vi väl är där ska vi ha the time of our lives precis som vanligt. aldrig en lugn stund med my sister in crime! så det väntas 10 dagar med nya upptäckter, sightseeing, paaaarty, sol i massor & träffa alla fina vänner nere i söder ♥

nu ska jag och milwa kolla på manboy på youtube då hon är galen i låten.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0