the optimist

har idag jobbat min första heldag & det var kanooon! började lite förvirrat när vi inte riktigt visste vart vi skulle sitta men efter att ha bytt plats från konsument (som var på utbildning, så där hade vi ingen att fråga ifall vi behövde) till sme så var både jag, carlos och sara där från vår pool. sen kom även manisha, viktoria & sabina så det var kul att vi var samlade bland de andra veteranerna. det är ju meningen att vi ska ha platser där vi alltid kan sitta men än så länge får vi vara lika flexibla som vi alltid varit :)

tiden rann iväg och skulle egentligen slutat vid 17 men eftersom jag var så virrig imorse så började jag en halvtimme innan jag skulle så de var snälla och släppte mig tidigare. trevlig stämning, bra arbetskamrater och olika sorters samtal gör att jag verkligen trivs. vet att jag har en supertur som trivs på mitt jobb och det är jag glad för.

ikväll har vi som sagt bokat flygbiljetter (!!!!!!!!!!!!) och nu ger vi oss in i hotelldjungeln. att själv packa ihop resan är så mycket roligare då man har mer att bestämma och man kan få ner priset med så det rekommenderar jag verkligen. 32 dagar och jag & flinet' lever livet på riktigt - tillsammans!

nu blir det lite tv & ska sen en promenad med hunden :) både han & jag behöver komma ut.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0