rise

Hej! =)

Har precis satt mig i soffan för första gången idag, har med andra ord varit en väldigt lång dag. var på jobbet en halv timme innan jag började och hann göra iordning allt. timmarna gick otroligt snabbt & vi poolare klaffar så himla bra ihop! så kul att vi satte oss själva tillsammans efter lunch, gemenskap is the shit! och vi kunde med hjälp av varandra lösa alla problem som kom in. tummen upp för oss!

efter jobbet åkte jag med manisha till bussen och när jag kom hem var det bara att packa träningsväskan och bege sig till sats. tog även ut cykeln på en premiär men den visade sig inte vara riktigt redo eftersom luften i däcken inte var riktigt tillräcklig. ajaj. men det var skönt att få upp pulsen och träffade även Jones därinne. han skulle komma bort en runda ikv för att kolla läget då han varit iväg hur länge som helst. har ju en hel del att ta igen känner jag :)



& vid 10 joinar även elina så det blir ett bra avslut på en bra dag!
tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0