resereporter för solresor

Nu har man möjlighet att bli resereporter för resebolaget solresor och HÄR hittar ni sidan. de står för resan och boendet för den tävlande och dess resenärer. det enda du behöver för att kunna vara med och tävla om denna chans är en egen blogg, en laptop & digitalkamera. i mitt fall hade jag tagit med mig mina två tokigaste vänner på en spännande resa till Dubai då det verkar vara en stad med en riktig puls i och resan dit blir troligtvis ett minne för livet.

Det man ska göra under resan är att berätta om hotell, resemål, utflykter mat etc. och självklart krydda allting med fina bilder :)


bilden är tagen från solresors hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0