ler du mot världen ler den tillbaks

godmorgon! I'm back in the big city och det är dags för vårstädning av lägenheten. jag förstår verkligen inte vart allt damm kommer ifrån, aldrig varit med om det tidigare. så blir en runda med dammtrasan och så dammsugaren såklart. även plocka undan grejer och tänka på vart jag vill hänga upp alla grejer. inte OK att mina väggar fortfarande ekar tomma.

efter städningen är det tänkt att jag ska ta mig en runda till aktiva (redan träningsklädd) och därefter möta upp carro. har en del att prata om känner jag och jag har saknat min brud!

och på tal om ingenting så ringde min coach från AF nu och frågade om hon fick lämna mitt namn till ett hotell som söker receptionist,  kuul! verkar som om allt man behöver för att få ett jobb är att redan ha ett annat. lustigt det där men mycket kul att hon tänkte på mig :)

hur glad blir man förresten inte när man ser att träden börjar få sina knoppar nu. exciting! dessutom läste jag nyss på aftonbladets hemsida att flygen kommer börja gå som vanligt på torsdag så jag tror faktiskt inte att vi har något att oroa oss för, puh! hade det inställts hade jag blivit helt förstörd, då vi verkligen ser fram emot detta. fick rapporter igår från ali som är på plats att det är närmare 30° och mustafa skulle kolla om hotellet vi tänkte boka är OK. det roliga är att de inte ens vet att vi kommer, men sa att en vän skulle dit i höst och ville veta om det var något att ha ;p surprise, surprise! jobbigt att inte skriva det till dem så fort flyget var bokat men vi får hålla oss för nu är det bara 24 dagar och sen drar vi! (vet att jag tjatar men det är oundvikligt!)



dags att ta tag i sitt liv
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0