it's time to make it easy

varför är det flygförbud i europa när Alaska ligger i USA?
he he he, var lagom rolig när jag drog den igår på jobbet!

jobbet var förresten sjukt kul. fikor med anna och lunch med sabina och däremellan ett virr av frågor och svar. alla satt tillsammans idag och är det såhär det kommer vara framöver så ska vi absoluuuut inte klaga. fram till lunch satt jag med anna & andreas och när han jobbat klart fick vi sällskap av bröderna martinez. detta var bara vårt bord, de andra satt precis bredvid and we had a great time :)

efter jobbet åkte jag & jannie till brömsebro och här tillbringade vi kvällen, nice! jag är fortfarande kvar då vi ikv ska fira johanna så idag har vi pysslat med all mat som ska serveras och senare ska vi göra bål, mumma. blir säkert en jättebra kväll! (y) imorn = inga planer men drar nog till stan eller hem. får se.


jag saknar oss

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0