inte alltid alla hästar hemma

efter att ha fått använda en besöksbricka på jobbet 3 gånger för att man 'glömt' sin vanliga bricka hemma tog jag tag i saken. förra gången jag arbetade så tog jag modet att säga att jag faktiskt tappat min bricka (tur det var den snälle killen i receptionen och inte sura tjejen) och han var så snäll att han skrev ut en ny till mig. när jag kom tillbaka till lägenheten igår låg det långt i bakhuvudet att jag glömt att titta i en väska jag har med mig på gymmet - och visst ligger min bricka där. typiskt! nu får jag leva med min nya som har ett sträck mitt i ansiktet. men jag är inte bitter. solen skiner, det är snart dags för träning och sen jobb. wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0