I'm so excited

drömde världens sjukaste dröm inatt! först kom jag försent typ 4,5 timmar och så märkte jag att min gamla coach på first base (som nu också börjat jobba på telenor) plötsligt var min chef och det första han gjorde när jag kom in var att sparka en arbetskollega (antonio tror jag det var) och sen sitter jag och skriver till en annan på vår chatt som vi har sinsemellan och gör bort mig totalt. så ibland är man verkligen glad att det bara var en dröm :)

förresten så skiner solen för fulla muggar idag och jag är tillbaka till stan. ska strax bege mig mot ledja för söndagsmys! gårkvällen var mycket bra med god mat, dricka och roligt sällskap. åh, vad jag skrattade emellanåt! johannas tjejkompisar är verkligen kalasgoa! sen att det var en annan som inte riktigt visste vart han hade sin alkoholgräns var trist, kanske blir så när man dricker 96 procentigt..


dags att samla ihop järngänget igen känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0