if you're a bird, I'm a bird

ojojoj, jag är heeelt slut nu men klagar absolut inte. fick soova ut (trots konstiga drömmar om fjärrkontroller, jobbiga barn utanför och ett samtal där personen ringt fel) och åt en god frukost. mötte sen upp mamma för att gå på stan när hon hade sin lunch och efter det drog jag till jobbet.

blev jobb mellan 13.30-22 idag och hade skitkul rent utsagt. visst finns det pinor till kunder ibland men så kommer det verkligen såna guldkorn som verkligen är tacksamma för det man gör. fick ett samtal där hon verkligen visade hur glad hon blev av att jag förklarade för henne bättre än vad de hade gjort i butik, aw! sen att jag har såna bra arbetskamrater är ju med ett hur stort + som helst. satt tillsammans alla fikor och lunchen och så sitter vi ju nära varandra när vi jobbar med. jag trivs & jag känner att jag är så värd det!

något annat + idag var ju att vi fick vår lönespecifikation så kunde inte hålla mig utan ringde till mamma och bad henne kolla vad jag skulle få i lön på fredag. 11 200 laxar och jag är mer än NÖJD! blir till att lägga undan till resan och hyran förstås. känns skönt att faktiskt känna att man faktiskt kan spendera lite med!



nu är det sängen, börjar vid 9 imorn så behöver min sömn
godnatt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0