I looked everywhere for you

Hej! =)

kunde sova ett bra tag idag då jag sov till 10:15 vilket var ett tag sen. när jag vaknat tog jag tag i min tvätt jag hade så nu är alla handdukar tvättade, lakan och kläder. jätteskönt! hann även säga hejdå till linda en gång till då hon glömt sin laddare som hon var tvungen att ha med sig så blev en kram till. äsch, två månader kommer gå fort. (peppar, peppar)

efter det mötte jag upp mamma på stan. vi gick till aktiva där vi överlät hennes träningskort till mig så ska börja träna där kanske redan imorn. sweet! därefter gick vi en runda på stan innan vi satte oss på hennes kontor och letade flyg. gick trögt i början och mitt mod sjönk verkligen när vi inte hittade några bra men det gjorde vi tillslut! :) så 17-27 kommer vi vara iväg och jag vill iväg NU, NU, NU! kan knappt hålla mig, vill bara hoppa upp och ner. nu ska vi bara boka hotell så är allt färdigt, maj får jättegärna komma snabbt. 

när vi gjort våra fynd fikade vi i en timme med hennes arbetskamrater innan jag drog till lägenheten där jag sitter nu. har bara en maskin kvar där nere eftersom mamma tjatat hur länge som helst att jag ska tvätta min jacka så där tvättas den all by it self. kan förresten tipsa om en himlabra låt som linda introducerat för mig & den hittar du här

nä, städa lite kanske och förbereda sig för ikv? 
för ikväll ska vi fira jannie som f.om. idag kan handla på systemet :)

kan ju även passa på att gratta mård & sellgren (min gamla favoritlärare!)
sjukt bra människor som fyller på samma dag!

N
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0