hot stuff

Hej!

igårkväll var en trevlig kväll! mötte upp jannie på torget och vi gick till nivå där hanna & ph redan var. gick in och satte oss och väntade in resten av sällskapet :) sammanlagt var vi 7 st som firade henne och vi satt nog där i 4-5 timmar innan vi slutligen gav upp. mätta och belåtna gick vi hem. tack för kvällen, jannie! och grattis än en gång ♥

idag väntar jag besök från kuggeboda. elina skulle komma in efter sin träning så tror hon droppar in någongång efter 12. bra för då hinner jag plocka undan lite och lägga alla nytvättade kläder på sin plats vilket jag inte hann igår! vad dagen/kvällen bär hän är än ovisst det är nämligen sånt man märker :) men något jag vet är att jag jobbar mellan 8-13 så det får inte gå för vilt till! trist bara att nanna har fåren ikväll :( annars hade hon såklart med joinat!

later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0