have you ever try sleepin' with a broken heart? you could try sleepin' in my bed

det har varit en underbar dag! våldgästade som sagt nanna och det var ett bra drag. ute i agdatorp blev det fårmatning (ett litet lamm behövdes flaskmatas, åååh!) filmtittning, stallhäng och ridning! vi var ute i 2½ timme och det började kännas efter ett tag då man fick träsmak ;p acvarella var toppen att rida & tusan vad man saknar ridningen när man väl är på plats. min önskan om att få en egen häst lär ju aldrig slå in så får helt enkelt ta tag i det med egna händer! :)

och ikväll var det ju tänkt att det skulle vara en utgång men eftersom att elinas träning slutade så pass sent så åkte jag direkt hem till skogen från nannas istället. här har det blivit grey's och mys med twister - min klippa. och eftersom att jag är ledig även imorn så stannar jag här och hänger. inte mig emot faktiskt!

joss kommer snart ner igen, det är ren sann lycka. min fina joss ♥



godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0