fribiljett mot himlen

när jag vaknade och kollade mobilen imorse var det en elina som skickat och undrade om vi skulle göra sällskap i staden idag. ett sånt erbjudande säger man inte nej till så kvart över 12 var vi på plats och det blev en god lunch och så kollade vi lite i affärer. skulle även gå till telenorbutiken för att hon skulle lägga på försäkring på sin telefon men de efterblivna sa att de inte kunde göra något (!) kan ni inte era grejer har ni inget där att göra! ringde till kundtjänst (he he he) och visst hade jag rätt, de skulle lagt på den där då de kan se telefonen så den inte är förstörd. dumt. och eftersom vi inte ville gå tillbaka dit igen så föreslog jag att elina skulle ta det på amiralen istället.

drömde förresten att jag fyllde år inatt. jag hade fått jättemånga grattis på FB och en femliters champagneflaska (den var enorm) så den drack vi medans vi satt i korridoren i rödebyskolan (?) och så fick jag en jättegod tårta med. drömmar alltså!

nu är det dags för dusch & så jobb. får se om det blir en liten (!) utgång ikväll för att kolla läget eller om vi drar till agdatorp för att kolla på brasan. den som lever får se helt enkelt!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0