freeway's heading south, my heart is going boom

kollar på bilder och drömmer mig bort, det ska verkligen bli så skönt att komma iväg. har ju varit en lång och kall vinter med vinter så nu förtjänar vi verkligen lite sol på nosen. men än ska ju våren komma på riktigt och snart är det minsann dags för premiärglassen på glassiären. elina tyckte att vi skulle panta alla burkar vi har hemma liggandes och gå och köpa oss glass. inte för själva pengafrågan utan för själva grejen, man kan ju inte vara som alla andra och jag tror vi lyckas ganska bra på den fronten.

var jobb idag med förresten och gick aningens segt då jag gått med huvudvärk hela dagen. men de söta lyckades muntra upp mig och imorn är det dags igen =) då ska jag inviga 'våra' platser som de som kom sent gjorde redan idag. så från och med nu  kommer sitta tillsammans hela tiden som den lilla familj vi är. mys.

efter jobbet drar jag till brömsebro med jannie, det kommer sitta finfint :)
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0