carry out

visst kan jag ibland undra det förstår väl alla, men jag är bättre mot mig själv än att jag utsätter mig för något jag inte mår bra av. ibland blir man stolt över sig själv helt enkelt. hade egentligen tänkt ta en runda med hunden nu i eftermiddag och har hela tiden väntat på att vädret ska vända och bli bättre men idag har jag inte sån tur verkar det som. blir till att ta på sig en varmare jacka och faktiskt gå ut för jag är ganska trött på att sitta inne. ganska trött på att jag fortfarande inte vant vid min 'nya' frisyr och trött på att ännu en visdomstand är påväg upp och surar ner mitt humör lite. annars är allt på topp!

väntar på att joss ska entra staden, blir inte än på ett tag men kanske 1-2 veckor
min fina joss, snart har du funnits i mitt liv 'på riktigt' i hela 2 år ♥


påväg till vårt kära jobb, maj 2008

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0