jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick, om du var på väg hit eller härifrån

full rulle and I like it. inte förräns nu jag kan pusta ut efter dessa smockade 2 dagar! det var mysigt igår på hasslö, dock blev inte skjutsen som den skulle vilket slutade med att vi tog sista bussen från hasslö vid halv 11. tur att det gick någon annars hade vi med blivit kvar där ;p var ju egentligen meningen att vi skulle dra ut men att vi minskade vår skara från 10 till 2 var vi inte redigt lika taggade utan drog hem direkt istället :)

idag vaknade vi alldeles för tidigt men lyckas somna om innan jag gick mot det jag skulle göra först idag. gick bra (y) sen mötte jag upp en mycket förvirrad oscar på 1344 där han bjöd mig på lunch :) gick igenom vad som hänt sen sist och så berättade han även mer om sitt företag som de startat som projektarbete. så himla kul att rektor Lilja tyckte att det var det bästa projektarbete som någonsin gjorts på skolan! och går det bra för dem så vill oscar ha mig som marknadsföringschef eftersom "jag kan hantera och läsa människor" alltid kul att höra. när oscar åkte hem hämtade linda upp mig för vi skulle till hasslö för att plocka undan lite och så innan vi drog tillbaka till stan för lite shopping & tur väl var så hittade vi det vi skulle. gick hit lite och slappade innan jag drog till jobbet. var jobbigt att säga hejdå då jag vet att det är två långa månader tills hon kommer hem igen :( mitt B!

resten av dagen har jag spenderat på jobbet. gjorde slutprovet idag & jag klarade det med 90% rätt, så jäkla gott. var inte alls förberedd på att utan fick veta det en timma innan så utan mina anteckningar stapplade jag in i en välbekant inlängan där mina poolare satt. så nu slipper man tänka på detta och har bara en grej kvar innan jag är 'helt' färdig och det är en kvalitétskontroll då det är någon som ska lyssna av oss i två timmar medans vi arbetar. nervös inför det momentet men det ska väl gå bra som allt annat?

IMORN ÄR JAG LEDIG!
vilket jag ska fira med tvättstuga och klackarna i taket då janne blir hela 20 bast!


I love you, besti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0