7 år

jag kan fortfarande inte förstå
man kan verkligen ta saker för givet
& det är inte förräns de är borta som man förstår vilken förlust man varit med om
du försvann alldeles för tidigt och lämnade oss kvar

7 år har gått, 7 långa år
7 år fyllda av lycka, kärlek och minnen
men även fyllt med ett stort tomrum efter Krystyna, min mormor
mormor som i 2 år kämpade mot en sjukdom som tar alldeles för många liv
tillslut gav även hon upp och den saknaden hon lämnade efter sig skaver än idag

jag beundrar henne för att hon kämpade in i det sista
och de bästa minnen jag har av mormor kommer jag alltid att bära med mig
min mormor var sträng, men rättvis och lärde mig så otroligt mycket om livet redan då

och livet utan henne & morfar kommer aldrig att bli detsamma
vila i frid, ni vet att jag saknar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0