whenever you go it's like holding my breath under water

jag har drabbats av någon städmani, det är helt sjukt. det första jag gjorde när jag vaknade var att diska, plocka undan allt i köket och göra så att man faktiskt kan sitta vid köksbordet och så plockade jag iordning i rummet med, bara lite kläder som ska läggas in i garderoben. det enda som är kvar nu är hallen och så ska hela lägenheten dammsugas. men det får bli efter att jag hämtat min tvätt som jag har i tvättstugan nu. hoppas att den är torr bara, för torka tvätt i lägenheten vill jag inte göra igen (y)

sen blir det till att plugga så att man faktiskt kan något imorgon på tentan, jag är nervös


längtar redan till fredag då det är karlskrona som gäller, det är nämligen så ensamt här :(
linda kommer ju med på fredag och så kommer joss kanske nästa helg, g l ä ä ä ä d j e !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0