what doesn't kill me can only make me stronger

Hej!

nu är jag "hemma" och kan pusta ut för första gången på hela dagen känns det som! men det är kul, det händer saker vilket är en stor skillnad från karlskrona där man själv var tvungen att ta tag i saker för att det skulle hända något. visst detta kanske inte håller på i all evighet, men dessa veckorna blir nog riktigt minnesvärda :) !

mitt i allt tänker jag för mycket! det är så mycket som händer och ibland vill jag ta sönder min bubbla och ha det som vanligt. så som vanligt betyder för mig. ikväll saknar jag elina och hennes positiva inställning som alltid smittar av sig på mig. jag har inte sett henne sen fredags och då tänker ni; men det har bara gått 4 dagar!? jag vet att det inte gått lång tid men eftersom vi var varann i en vecka och lärde känna varandras rytm så känns det konstigt att vara utan henne. och dessutom som det har hänt så mycket de senaste dagarna att det känns som en betydligt längre tid. självklart saknar jag er andra med, jag vet precis vart jag har er mina pärlor! joss olivia linda nanna

imorn blir det första föreläsningen ;o scary! och efter det den största festen - gardenparty! så jävla taggad då jag inte har festat sen jag kom hit medans de andra verkar ha sovit med sina ölburkar. alla är bakis eller så är de igång igen! har en riktig festprisse i vår kår som nog ett bra tag framåt kommer kallas; fyllot! när vi körde igång med stadsvandringen runt 15.00 såg jag honom med en full sjuttis och när vi kom tillbaka runt 17.00 var det inte mycket kvar i flaskan. detta gjorde att han utan tvekan hoppade i och badade och kallade sig "hellre ökänd än okänd"

naaaaaats, a little bit lost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0