we can't go on togeather with suspicious minds

jag har inte gjort det ajag ska göra idag. jag hade tänkt öppna mina böcker och läsa det vi ska ha läst. jag måste verkligen ta mig i kragen. dock har jag sökt några jobb vilket jag tror att mamma inte blev så förtjust över. ett i kalmar, två i karlskrona, ett i spanien och två i thailand. thailand lockar mest särskilt nu när regnperioden har slutat där!

annars pratar jag med några pärlor på msn, eller gjorde innan
ett gäng som är så jävla bra, tror inte själva de vet hur bra de är!




dags att ta en dusch känner jag, usch jag skjuter verkligen fram på att.
sen blir det att ta sig en runda till affären och köpa något gott och mysa ikväll.

fan vad jag hade velat ha tillgång till min lägenhet ;/
tur att alla är hemma på juldagen så man kan samlas :D

naats, take a bow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0