jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där för mig

någon är speedad nu! kan det bero på all cola jag har bälgat i mig eller är det av glädje?

fick nyss reda på att jag ska träffa olivia siri & kanske elina (beror på om hon kan byta sin dag på jobbet) på torsdag. lite fika, massa skitsnack och bio. det får mig att stå ut skolveckan i kalmar eftersom jag har något fiiiint att se fram emot :)

och så ska vi ge emelies överrasning i veckan, då hon ska hälsa på mig & jannie i kalmar
hoppas att tösen blir så glad vi hoppas att hon ska bli :D


och på lördag är det först släktkalas då yngve fyller 25 och sedan fest i emelies lya!

gud vad mycket kul jag har att se fram emot, om ändå föreläsningarna vore lika lockande?

naats, you know i want ya olivia


Kommentarer
Postat av: olivia =)

HAHA ohyes I know you want me! =D torsdag kommer blir superduper! =D <3

2009-09-13 @ 10:45:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0