flashbacks

bloggen är inte lösenordsskyddad längre, hamnade i kläm med mamma innan idag. hon läser min blogg och förstår inte alltid hur seriös jag är när jag skriver (vilket jag ofta inte är) så hon trodde att jag allvarligt skulle åka till turkiet nästa år och gifta mig. det är nog det sista jag skulle göra, hade bara blivit problem! herregud..

iaf, jag väljer att inte berätta om ekerum då det inte var några dagar jag vill minnas. jag har upplevt tusen bättre dagar :)

så fort vi kom tillbaka till kalmar från ekerum tog jag bussen in till karlskrona (med ett mindre stopp i brömsebro) för att möta upp elina & emelie for a night out! och oj vad kul jag hade, längesen jag hade så kul faktiskt. när jag kom till stan gick vi till emelie som satt på P&M för att hämta lägenhetsnycklarna så vi skulle kunna göra oss iordning och förfesta lite. emelie ewe & två lumparkillar gjorde oss sällskap runt 11 och vi hade det trevligt och så bestämde sig jag och elina för att gå till nivå och sedan till piraten och så träffade vi på amines storebror och hans kompis och vi drog även med dom på lite efterfest hos dom innan de körde hem oss runt 5 :) resten av tjejerna - ni saknades!

idag har jag och elina vaknat upp hos emelie och vi gick direkt till stan och var sjukt aktiva. fixade checkar och massa nyttigt. och så var vi och åt på åhlens innan vi mötte upp nanna för att hälsa på på galären! mackan blev glad av att se oss men de hade tyvärr inte så mycket tid för oss då torsdagsmötet skulle börja men vi skulle komma en annan dag för att dricka kaffe och snacka skit ;)

kändes grymt konstigt att gå mot skolan, allt var så bekant och idag var det exakt tre månader sen vi skrek oss hesa på samma sträcka. tänka sig att det snart har gått 100 dagar och jag vill inte ens tänka hur mycket som har förändrats för det är allt för mycket /; men det har kommit bra saker ur det med, alla kommer fram i livet och är vi så bra vänner som vi tror att vi är så är detta inget hinder för oss utan bara en prövning.

men samtidigt kändes det så bra. i stunden som vi klev in genom dörren blev vi lika flummiga som vi alltid varit i skolan, högljudda, odiskreta och allmänt jobbiga. men jag älskade det. cissi uppfattade inte oss först när vi gick förbi utan hon hade bara tyckt att elina var lik elina men alltså inte fattat att det var elina. haha. och peter var glad att träffa oss, marcus var hur stolt som helst när han visade upp sin son gabriel - som var sjukt söt och lik honom och cissi hade verkligen stenkoll på vad jag gjorde. ooh, har du kommit hem från vaad var de.. turkiet? du har börjat plugga vaaa..? :) det är sjukt vad facebook gör med folk! folk man inte har någon kontakt med vet ändå allt om en själv så jag ska nog sluta vara så personlig så jag slipper kommentarer när jag ska berätta som denna: "ja men det läste jag i din blogg/på facebook!" :D

naats, my mind goes on a trip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0