this is the story of a girl who cried a river and drowned the whole world

nu sitter jag i datasalen, igen. jag är ensam, igen. jag har inget att göra, igen. det enda jag väntar på är att min 3-timmar långa föreläsning ska börja vid 1! och jag ser faktiskt fram emot den lite eftersom vi ska fortsätta från där vi var igår. hon är ganska käck, våran lärare. men ingen slår anneli, hon verkar vara en sån mysig person.

how many days in a year
she woke up with hope but she only found tears?
I can be so insincere
making the promises never for real
as long as she stands there waiting
wearing the holes in the souls of her shoes
how many days disappear?
you look in the mirror so how do you choose?

jag har pratat med joss ett bra tag i telefonen nu, vi la nyss på. det var skönt att prata med dig min sköna böna! snart måste vi ses igen. men jag vet vart jag har dig, och det är skönt. vissa vet man inte vart man har och vissa förlorar man genom att inte prata på en vecka. men du är en vän som är så lätt att ha, som visar att du bryr dig och så är då så underbar med. ibland tänker jag tillbaka på tiden då vi bodde tillsammans, vad många glada stunder vi delat. idag blir de inte lika ofta, men när man väl ses så är det förträffligt. jag saknar att ha dig i min närhet! ♥


idag åker jag troligtvis hem om allt går som det ska eller så tar jag en myskväll till med jannie. men jag känner verkligen att jag vill hem! jag vill mysa ner mig med min underbara twist & berätta om veckan som gått för mamma och niclas, jag vill ha hemgjort riktig mat och ett fyllt kylskåp. men mest av allt vill jag bara ha sällskap för det är inte kul att bo ensam :( och så ska jag självklart träffa min sötnöt, har saknat ihjäl mig. du räddar mig från många tråkiga stunder (y)

egentligen borde jag väl gå och köpa mig något att äta för bananen jag har i väskan räcker nog inte så långt. det är ju trots allt tre timmar och det är bättre om man inte är lika hungrig som man var igår då det var att paniklaga maten.



det är såna här dagar jag saknar min klass. det är aldrig lätt att komma in i en ny klass, och även om vi i början inte var tajta så blev det så jävla bra med tiden. men vi var 14, hur ska man kunna få en sammanhållning på en klass med 83 elever? hur lång tid kommer det ta innan jag trivs som jag gjorde innan? jag blir tokig.

naats, alltid en smula förvirrad & fundersam

Kommentarer
Postat av: Cissi Velin

80 tals festen är något jag minns, vad kul vi hade! Funderar på att ha en favorit i repris när jag fyller 20 ;) vad sägs? Jag saknar också NV3!

Sköt om dig i Kalmar! Kram Cissi

2009-09-04 @ 18:12:35
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Josefine

<3 min lilla böna :D SAKNAR DIG! :)

2009-09-05 @ 14:48:19
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0