there will be days, my love, when I won't be there

jag sitter med en mugg varmt te. muggen fick jag av nelly när jag fyllde år och det står PUSS på den. alldeles hemgjord och jag önskar att jag fick träffa den lilla tösen nu för hon vet exakt hur man gör en glad. får hålla ut till lördag :)

idag har vi varit i skolan och förläsningarna är sååå långa /; fast vi tar rast när vi vill, bara någon säger till för chríster är lite vimsig av sig :) efter skolan blev det att direkt cykla till jannie får tårtbak och så mötte vi upp emelie.

vi firade henne med tårtan idag (även om hon fyllde i augusti) eftersom jag var iväg i turkiet när hon fyllde år och så har det varit mycket med flytt, skola och hela faderullan men nu hade alla tre tid :D och så tog vi en tur till äventyrsbadet! hur längesen var det inte man var på ett sånt? ruschbanan var rolig och vi försökte oss på klätterväggen! dock har jag ont i fingrarna nu, men jag lyckades (y)

tack för idag, sweethearts!



nu blir det till att inse att man inte har någon skola imorn och att på torsdag träffar jag mina tjejer ♥
naats, only you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0