right now

detta spelas just nu i min dator, stereo & iPhone:

I got a feeling - the black eyes peas
sex on the beach - spankers
hush hush (I will survive remix) - pussy cat dolls
fast life - hadise
jag får liksom ingen ordning - lars winnerbäck
slide show - T.I.
dear Mr. president - p!nk
magnificent - U2
I'd rather be with you - joshua radin
what's up - 4 non blondes
womanizer - britney spears
when love takes over - david guetta & kelly rowland
strawberry swing - coldplay
taking back my love - enrique iglesias Ft. ciara
och så favoriten: hotel room service - pitbull (tänk på mig esen!)

jag hörde av jackie innan, hon kanske är på utgången på onsdag! åh jag saknar henne med :/ när jag är här är allt fel. jag satte mig på övervåningen för att alla inte behöver se hur ensam jag faktiskt är. jag vill inte ha något medlidande, allt jag behöver är en vän. en fin vän, fast såna har jag redan. ett sällskap är nog det jag är ute efter! men det kommer, det kommer.. (men har man dåligt tålamod så har man)

imorn åker vi till ekerum, tänk på mig då!

naats, det är lätt att se hur sjuk man än gång var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0