my life would suck without you

ibland blir jag så oerhört trött på vissa människor. vänner och bekanta som verkligen inte har något trevligt att säga. idag var det en av dom som inte ville dela min glädje när jag berättade hur glad jag var över att jag hade mina två bästa kompisar utan svaret jag fick var; "they ll be away one day, they ll find their way.life!"

jag blir så nedsatt på jorden av detta och så himla ledsen att vissa inte kan vara glada över andras glädje. jag har bevis på att det finns vänskaper som håller livet ut och jag vet att detta är faktumet i dessa två. jag ska inte behöva försvara mig och mina pärlor. tillsammans är vi bäst ♥

så har du/ni inget vettigt att säga tycker jag att det bästa är att hålla tyst. punkt.
jag behöver inga monstervänner i mitt liv.

naats, jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0