life isn't always what you want it to be

om två timmar sitter jag där och får min första tenta i handen! det känns konstigt och nervöst! det lär ju inte vara som ett prov med jimmy när vi alla satt vid samma bord och hjälptes åt eller när marcus satte mig helt själv i lärarnas fikarum med alla grejer jag kunde tänkas behöva för att klara provet (a)

att det kommer gå åt pipsvängen tror jag men får helt enkelt vara mer förberedd tills nästa tenta som är om två veckor /;

bara två dagar och så är jag hemma igen :D
det planeras en pokerkväll, utgång och mys med mina bönor:)

nats

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Lycka till hun, det kommer gå bra det är jag övertygad om =) <3

2009-09-30 @ 14:50:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0