lets live!

Hej!

här är det full rulle mest hela tiden! började dagen klockan 9.00 i kalmarsalen (efter lite förvirring och ett paniksms till kalmar ESS) där vi satt en bra stund och fick en massa info, teater och sång! det var helt okej! därefter gick vi till en företagsmässa i corehouse (kårhuset) och köpte även min biljett till gardenpartyt som är imorgon-kväll (och hade tur, för det var bara en biljett kvar när jannie fixat det till mig ;p)

nu har jag bara ett litet stopp "hemma" för att möjligtvis byta om, lämna grejerna jag köpte (nya byxor, cykelklocka & tabletter mot halsbränna) och så ska jag till stan igen för rundvandring tror jag det var. de ska säkert skämma ut oss, hade inte förvånat mig :$

saknar er!
utan er är det tomt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0