jag får liksom ingen ordning på mitt liv'

jag hörde din röst på en ödslig kyrkogård
jag måste ha träffat, din frekvens
diskanten var svagare, diktionen mindre hård
det var som att tonen, var en väns
det är lätt att se hur sjuk man en gång var
när såren läker, och regnet känns
gör din tolkning, häll mig full med svar
rita figurer, och dra en gräns


vad gör jag?
varför lägger jag ner så mycket energi på att inte tycka om kalmar?
man borde inte hålla fast vid det förflutna /;


jag saknar dig ikväll

jag saknar dig och fjärilarna i magen som jag får när jag är med dig
det är precis som om de förklarar krig mot varann så fort jag ser dig'

men 40 veckor ska väl gå fort?
eller?

jag längtar till onsdag ♥


» naats, sometimes you can't make it on your own

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0