inatt drömde jag om dig och det väckte gamla minnen'

i fredags var det någon som luktade precis som dig på dansgolvet
vilket fick mig att tänka på dig och jag började sakna dig
för saknar dig, det gör jag ibland och ofta'

jag har aldrig haft så starka fjärilar i magen
aldrig någonsin har de arbetat så för att visa vad jag känner
jag var knäsvag och hur glad som helst den dagen jag äntligen fick se dig (igen)

och det som är det som gnager mest av allt är att veta
för jag vet att vi aldrig någonsin kommer vara bra för varann
vi har alldeles för många olikheter som skiljer oss åt - inte bara milen

du är där jag mest skulle vilja vara för tillfället och där kommer du vara nästa juni med
(om jag har tur)
och då vet jag att allt kommer vara som vanligt




jag är dum jag vet, men jag kan inte låta bli att längta till juni '10
jag trivs där och det finns inget bättre just nu
låt mig tycka om vad jag vill, stöd mig i mina val och tyck om mig för den jag är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0