how can you look me in the eyes?

jag är hemma! kom hem lite över 9 igår, drog ut lite på tiden :) vi körde först hem alleballe och sen tog vi en mc'drive för att stilla vår lilla hunger vi hade, vilket visade sig vara helt onödigt då de bakat pizza här hemma men den får jag ta till lunch idag.

och här hemma blir man visst lite bortskämd, tror de saaknat mig under veckan :D så det blev frukost på sängen (mackor med skinka & tzatsiki - lite av en favorit just nu och så ett glas juice) och så har jag installerat lite nya program på den nya datan som är till för att anteckna under förläsningarna då jag knappt hinner skriva av slides:en och så säger hon en massa annan viktig info som man inte hinner med att skriva. så denna kommer bli perfa! skitbra jue.

senare i eftermiddag/ikväll ska jag träffa min sötnöt! funderar på att ta en utgång men hur gör man med förfest och boende för natten när jag inte längre kan bo i min lya på pantarholmen? den finns inte längre till mitt förfogande utan nu bor en ny liten filur där. han kan skatta sig lycklig.

tänk vänner, vilka minnen vi har där tillsammans
jag håller dom hårt, nära hjärtat mitt


naats, let me tell you about hardwork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0