home, sweet home

nu är jag påväg hem, till mitt andra eller tredje hem (allt beror på hur man ser det) ska umgås med johanna & c/o ikväll eftersom Johanna är ledig både idag och imorn så då får man passa på och imorn ska jag träffa min söta elina i stan för att shoppa lite :) myspys!

dagen gick ganska fort även om jag är sjukt trött, var det redan när jag gick upp och det vill verkligen inte ge med sig. men genusföreläsningen gick bra även seminariet även om jag har svårt att öppna käften (ja jag vet det låter konstigt, men allt jag tänker säga låter så konstigt i min hjärna så jag låter bli att säga något)

efter seminariet samlades vår grupp och vi skrev färdigt vårt utkast till PM:n vilket var sjukt bra gjort. de är så effektiva och duktiga att jag ibland känner att jag verkligen inte passar in där då de har mycket bättre ordförråd och tankar. men alla bidrar vi väl till något?

åh jag vill vara framme nu, nu, nu!

fridace imorn tycker jag vi satsar på och olivia får minsann komma!


naats, party everyday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0