hissa & dissa

jag hissar

  • iPhone - den kan allt och dessutom kan du ringa på den
  • vänner - finns det något bättre? att dessutom två av dem kommer ner till helgen gör det inte sämre ♥
  • hösten - på ett sätt är den så otroligt mysig med mörka kvällar fyllda med varmt gott te, tända ljus och någon bra film. men samtigt är det lite deppigt att det börjar bli kallt och långt till nästa sommar
  • min mamma, niclas & twister - att komma hem till er är lika bra varje gång!

jag dissar

  • devote - skitdrygt med folk som bloggar därifrån då de inte funkar från bloglovin' och dessutom är de sega
  • tenta - finns det något mer ångestframkallande?
  • att alla vänner ibland är så långt bort, det spontana försvinner
  • sunnavägen 13b är sålt, har varit i en månad och jag saknar det lilla krypinet något fruktansvärt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0