fast life

jag skulle vara duktig idag, jag skulle plugga. jag har som mål att läsa 200 sidor idag och har läst 50, kommer bli en rolig kväll. eller?

ska även packa, duscha och hinna kolla på tv. men det löser sig, det gör det alltid (y)


imorgon kommer jag till karlskrona klockan 16 och då ska jag träffa brudarna direkt
jag kan inte ens fatta det själv att vi nästan kommer att vara samlade igen
(joss och linda kommer självklart saknas hur mycket som helst)
det känns så sjukt konstigt och jag blir hur glad som helst :)
låt det bli torsdag nuuuu!

men innan jag sätter mig på bussen är det två föreläsningar som ska genomlidas
men jag ska fixa fika och så har jag lite frukt med så jag inte kommer dö av hunger



naats, tro och tvivel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0